Zoho Connect - Gör ditt team mer produktivt
Zoho Connect är ett online-teamkommunikations- och samarbetsverktyg som samlar dina teammedlemmar för att utbyta idéer och få snabb åtkomst till viktiga företagsdokument. Med kanaler och tavlor är appen allt du behöver för att göra ditt team mer produktivt och en källa till pålitliga beslut.
Varför använda Zoho Connect?
Spara tid och fatta beslut snabbare
Skapa din tavla för att samla alla diskussioner på en plats så att du kan fatta ett informerat beslut. Skapa en uppgift för varje steg i ditt arbete och tilldela den till dina teammedlemmar. Med en tavla kan du se vad som är pågående, vad som har slutförts och vad som kommer härnäst.
Få en uppdaterad schema
Du kan skapa händelser i appen och bjuda in teammedlemmar att delta i diskussionerna. Vid ändringar i dina planer eller ansvarsområden, eller en olycka, kan du också dela detaljerna om situationen med dina teammedlemmar direkt.